tisdag, juli 31

Välkommen hem till mig


Välkommen hem till mig. Mitt finns bakom fönstret på övervåningen.





Vi går igenom hallen, med det härligt mönstrade kakelgolvet.
Upp för trappen, med heltäckningsmatta. :)



Mitt sovrum med min enooorma säng.




Bilder från mitt rum. Fönstret, med den obligatoriska tunna gardinen, min stora garderob och utsikten från mitt fönster.




Mitt kök. Med gasspis!
Min fantastiska lilla trädgård.
Köket sett från trädgården.


Förövrigt så är allting helt okej. Jag har bytt nummer till:

004479721 79251

Har också en adress. Alla som är intresserade kan hojta till.

Behöver tips på BILLIG mat att frysa in i matlådor. kan ju inte leva på koserver hela tiden.

Saknar er alla.
Love,
Sandra

6 kommentarer:

Unknown sa...

Det var väldigt fint rum du skaffat dig. Ljusare än jag trodde ;)

När det nu gäller de viktiga sakerna här i livet så rekommenderar jag pastasåser av alla de slag. De går att frysa och pasta kokas lätt på morgonen när man dricker sitt te.

Om du gör pastasåser, gör så du har flera olika frysta samtidigt, det blir trist med en och samma i en vecka.

Anonym sa...

Haha. Olof the king. Hojt, för övrigt.

Anonym sa...

Mycket trevligt =)!
Kul att du tagit så många kort, man förstår verkligen hur det ser ut.

trapid sa...

Hojt hojt Sandra!
Självklart vill jag ha adressen, vi ska ju bli gamla herderliga brevvänner, remember? Rummer verkar trivsamt. Får det plats en luftmadrass på golvet? :)
Kram!

Mamma sa...

hej vad fint du ser ut att bo men Sara tycker att sängen ser stökig ut

Månka kramar Mamma med familj

Anonym sa...

Hej! Kul att se hur du bor. Är det bara du som har tillgång till köket eller får du dela med familjen som du hyr av? Är det din lilla trädgård? Förstår att du vill ha lite variation på maten. Laga till lite olika kycklng, fisk, korv och kött grytor som du sen kan koka lite ris till eller bara äta lite sallad till. Det brukar gå bra och är gott Hoppas att du inte har alltför stor hemlängtan, så att det blir tråkigt. Kram från farmor