torsdag, juli 5

Arbetar mig uppåt

Jag har blivit flyttad till Svensk Försäljning, där det händer avsevärt mer. Har fått lära mig att lägga in ordrar på helt nytt sätt, lite förvirrande.
Tråkigt, för jag trivdes bra med dem jag var med förut. Fast det här kommer säkert också bli bra. Känns skönt att jag verkligen kommer få göra det som jag ska göra senare i England.

Förövrigt, jag och D har kommit fram till någon sorts överenskommelse, och det känns jättebra.

Trött idag, det blev senare än vad jag trodde igår.

Förflyttningen innebär att jag får en helt egen mejladress! Jippie.
Jag tror förresten inte att det innebär någon uppåtförflyttning i den mening man kanske tänker sig, jag syftade mest på m.ö.h. Uppåt.

Ska bli skönt att få komma hem imorgon. Jag som ville träffa massa kompisar, men de flesta verkar vara uppbokade. Så vi blir få men inte mindre roligt för det!
Jag har tillochmed fått en formell inbjudan över webben.

Bilder kommer snart. Sladden till min kamera ligger olyckligtvis hemma.
Tillsvidare får ni hålla till godo med en bild från http://www.avigsidan.com

1 kommentar:

Unknown sa...

Jobb jobb jobb.

Skönt med D.

Jag tror helt enkelt du har för få kompisar. Skaffa 3 x så många och du hade haft så det blev över nu i helgen.