fredag, juli 6

Banankontakt

Nu har jag mejlat med Neil Rapley, och allt känns jättebra. Jag får börja när jag vill. I Birmingham började man med Movex ( det orderprogmar som vi använder) i början av det här året, så alla är nästan lika mycket noobs som jag!
En dålig sak också. Han hälsade att jag skulle ta med mig regnkläder, för det har regnat varje dag sen den första juni..

Får alltså ge mig ut på shopping!

Annars går allt bra idag. Var här redan halv åtta! (Börjar åtta)
Jag har sålt en Rotovex till pappa. Roligt! Och det gick bra. Jag hade tillochmed headset på mig när jag tog emot ordern! Du skulle sett mig, pappa.
Jag bjöd tillochmed på frakten!

Ska åka hem ikväll, det blir skönt. Sova ut lite i helgen.
Och, of course, så ska jag ladda upp lite bilder när jag äntligen har internet på MIN dator!

1 kommentar:

Unknown sa...

Räcker det inte med att ta med ett paraply, din lilla shopoholic! :)

En Rotovex... Låter inte så positivt. En roterande vexare?

Men jag kan ju ha fel.