onsdag, juli 11

Cookisar

Aha, det var cookisarna som var felet. Thanks D, för hjälpen!

Ganska mycket ordrar idag, faktiskt. Fullt upp. Och resten av tiden fyller jag ut med att svara på alla dessa planeringsmejl inför helgen som trillar in i min mejlbox titt som tätt. Längtar dit och tror att vi med all säkerhet får det trevligt!

Grejen här i Skinnsberg verkar vara fyrhjulingar. Har sett massor när jag cyklar till jobbet. Eller så kanske jag bara möter samma person på samma fyrhjuling som åker fram och tillbaka varje morgon.

Mådde lite konstigt igår, och jag kom fram till att det måste bero på understimulans. Jag hade verkligen ingenting att göra igår, och jag tror det gav lite fysiska men; kände mig hängig och seg.
Kurerade mig genom åtskilliga program Desperate Housewives och tidig godnatt. Tror det hjälpte.

Idag tänkte jag laga till renskavspanna, gå en lång promenad och börja packa lite. Eller iaf organisera den packning som ska utföras imorgon.

Nu är flygbiljetter bokade, åker 24 juli, och lådan är ivägskeppad (med lastbil) och alla kontakter i Birmingham är kontaktade. Hoppas verkligen att jag får min låda. Visste inte riktigt hur jag skulle förklara för packningen där, på engelska, att jag skickat en låda med flyttsaker. :P

1 kommentar:

Unknown sa...

Kakor äger. End of story.
Jag brukar ta en liten bit kaka till eftermiddagsfikat, mycket bra för att hålla galenskapen borta. Typ som äpplen.

Låda märkt med "Sandra´s stuff. Fragile, dammit!" hittad i Sydafrika. Återfås mot beskrivning.