fredag, juli 13

Skruvat

Igår jobbade jag som bara den! Hade faktiskt ett eget litet projekt som jag arbetade med, och avslutade imorses. Det lät harmlöst till en börja, jag skulle packa små plastpåsar, sju skruvar och sju brickor i varje. Bit av tårta!
Sen skulle jag plocka ihop lite papper till varje paket. Olika papper på olika språk till olika kunder. No problems!
Nästa steg var allt lägga lltsammans i olika lådor. Tro då inte att det bara är att ta en låda och lägga grejerna i den. Nä, här får man nästan tillverka lådan också!
Sedan hopade sig problemen: jag hade fått fel papper (riva upp lådorna), skriva av kundnummrena (riva upp lådorna), fler papper (riva upp lådorna). Nu var jag klar med mitt projekt. Trodde jag.
Det visade sig att personen som gett mig uppgifterna hade mindre koll än vad som vore lämpligt. Föt att paketen skulle nå fram till sina rätta ägare var jag även tvungen att lägga ordrar på allt. Vilket jag ju kan, och personen hade ingen aaaniiing!
Så, imorses har jag burit lådor tvärs över hela Systemair. Och när de väl kommer fram (någostans) så är jag lååångt härifrån. :)

Tur att jag inte stannade där de sa att jag skulle vara, då hade jag nog haft en tråkig dag..

Idag är det sista dagen, lite segt. Längtar till slut. Har ringt och ljugit ihop lite historier för tullverket!

Ska bli kul i helgen. Jag kommer säkert glömma allting, har en dryg halvtimma på mig att packa. Det ska bli party med mina nya skor!

Nu är jag hungrig, hoppas det blir lunch snart.

1 kommentar:

Unknown sa...

Du har redan fått in snitsen hör jag! Ställa till det, sedan bara dra så fort man kan :D

Party-dojjor på.