lördag, juli 7

Happening

Idag var det Axevalla Marknad, en av årets tre happeningar här.
Nu kommer starka åsiktsyttringar ta form. Ni som känner er känsliga, var god sluta lös här.
Vart får man tag i alla okarismatiska, osexiga personer som står i alla stånd? Värre får man leta efter!
Föutom E såklart, finns ingen sötare jordgubbsflicka i hela världen! Skönt med en liten pratstund.
Träffade också J på affären. Kul att komma hem och träffa lite vänner!

Idag har jag faktiskt tagit fram min gamla, men oh så snygga, gitarr och plinkat lite. Tänkte ta den med till kusten nästa helg, om jag får!
Har även kollat på alla studentkorten, och det är inte utan tårarna i ögonen jag minns tillbaka hur underbart det var! Den bästa dagen i mitt liv..
Dagen har gått i sentimentalitetens tecken. Verkligen. Tänker mycket på utlandsresa.



"Behöver lite kärlek från fel sort, och sympatier från fel håll"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kärlek från fel sort. Jag?

Anonym sa...

Du får ha det jättebra i England, jag ska hälsa från hela familjen. Vi får väl höras. Hoppas vi ses när du komme rhem vid jul:P