torsdag, augusti 16

Med en enkel tulipan


Grattis Mormor, som fyller år idag.
Hurra, hurra, hurra, hurra!

Önskar jag också kunde vara hemma och äta blåbärstårta.

Följde mammas eminenta råd och köpte mig en biljett till Cats - the musical. Tjihou! Ska se den nästa onsdag och jag längtar redan! Ska bli så roligt att få se den.
Här finns massor av billig (biljetten kostade ca 250spånn, på en av B'hams stora och kända teatrar) kultur, varför inte njuta av den? Och kultur är ju faktiskt något som utan problem kan avnjutas ensam, till skillnad mot tex mat, som ju ar trevligare om man är två. Eller fler.



Är väldigt sugen på de här gardinerna från IKEA. HEDDA heter de. Jag behöver FÄRG i mitt rum, trist med gräddvita väggar och biege heltäckningsmatta och gardiner.

Nu har Olof bokat biljett och han kommer hit nästa söndag, jippie! Spanar för fullt på alla restauranger vi ska gå till. Som sagt, mat är något man helst vill äta tillsammans.

Inga kommentarer: