tisdag, november 6

Loppis

Idag anordnade LTU Karriär en Karriärdag med massa inspirationsföreläsningar och information om framtidens olika möjligheter. Det var intressant och kul sätt att starta läsperioden, lite inspirerande!

Innan nya kursen startar och projektet drar igång igen. Fick även en spark i rumpan om att det är dags att börja tänka på vad jag ska göra efter utbildningen. Volvo var där och pratade om sitt graduate-program och jag har ju även funderat på andra trainee-program, det är dags att söka nu.

I övrigt säljer vi saker för glatta livet. Jag la upp vår crosstrainer på blocket igår och fem personer har redan hört av sig, en har kommit och tittat. Hoppas vi får den såld i veckan. Sålde även ett gäng kastruller idag. På söndag ska jag och Robert göra karriär som knallar, vi har anmält oss till en loppmarknad där vi ska sälja massa grejer, mest köksgrejer men även lite kläder och sånt. Ska bli riktigt roligt, lite spännande faktiskt. Hoppas vi får mycket sålt!

Under tiden tacklar jag höstmörkret och avsaknaden på snö genom att gå och träna, köpte ett nytt träningskort igår, planera inför av4ningen och köpa fina blommor!

Inga kommentarer: