söndag, november 11

Loppis och festplanering

Loppisen gick tyvärr inte så bra som vi hade hoppats på, riktigt dåligt väder och fars dag genererade dåligt med fyndsugna kunder så vi fick inte så värst mycket sålt. Men lite klirr i kassan blev det allt, hoppas på ny, lite mer välbesökt loppis snart.

Gårdagen var lugn och skön. Vädret var helt förskräckligt dåligt då med så det gjorde absolut ingenting att det blev mörkt typ klockan ett. Jag tog en sväng till gymmet och tittade på Hela Sveige Bakar, utmärkt kombination! Jag bytte även gardiner i sovrummet, plockade lite här hemma och lagade riktigt långkokt köttfärssås till middag, den kokade i nästan två timmar! Kan rekommenderas, riktigt gott blev det.

Imorgon ska jag till tandläkaren, ska göra andra och sista delen av min rotbehandling, inget jag direkt ser fram emot men det är skönt att få det gjort. Tanden har verkligen blivit bättre och det är skönt för den har gjort ont ända sedan jag lagade den för över ett år sedan.

För övrigt håller jag och Robert på att planera för den fantastiska middagen vi ska bjuda på när våra familjer kommer hit i slutet av november. Vi klurar på en riktigt svår frågesport och funderar på vad vi ska knåpa ihop för smaskig meny.

Inga kommentarer: