onsdag, november 12

Stressad

Jag börjar bli mycket, mycket stressad.
Jag har nämligen inte fått de böcker jag beställde till kurserna vi just börjat läsa. Jag hade dålig framförhållning, ja, men nu är det faktiskt mer än en vecka sedan dessa böcker beställdes. Och nu säger planeringen att vi ska ha kommit en bit in i böckerna. Som jag inte har.
Jag känner mig stressad. Fast samtidigt på ett ganska behagligt sätt. Jag kan ju faktiskt inte göra så mycket åt det annat än att vänta. För när de väl anländer är friden slut och jag kommer plugga dag och natt. Då tänker jag att det är lika bra att vila upp sig medans jag väntar.
Så idag har jag pluggat massor mer franska, lagat lite mat och sånt. Fint.

Imorgon anar jag att helvetet brakar lös.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stressa inte ta det lugnt, när böckerna kommer så fixar Sandra det lätt som en plätt!!!