tisdag, november 4

God Bless America!

Idag har jag varit löjligt effektiv och cyklade direkt efter första lektionen in till stan där jag handlade massor av fina presenter. Jag hoppas verkligen att mottagarna tycker om dem!
Jakten på ett par skor till muckarbalen fortsätter utan resultat. Jag har finkammat varenda skoaffär i hela Luleå men hittar inga som passar. Antingen för dyra eller fel storlek. Har förälskat mig i ett par spetsiga, röda pumps, men de kostar strax över femhundralappen, och det ligger lite över min budget. Annars har jag hört att spetsig tå är något att satsa på igen och jag har inga röda pumps. Så, kanske.

Igår gjorde jag något väldigt ångestladdat. Jag köpte mig en mössa. Jag har alltid hatat mössor, men nu börjar kylan tränga sig på så det gick inte att undvika längre. Jag börjar ändå tycka om den. Det är himla skönt när man cyklar.

Inatt är en valvaka planerad, med pizza och allt. Hoppas jag orkar och att det blir av.

Snart dags för franska efter några veckors uppehåll. Känner mig inte så taggad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas valvakan blev trevlig, själv orkade jag inte, men lyssnade på radion det första jag gjorde i morse och jag tror nog att rätt kandidat vann, Eller?