onsdag, augusti 27

Jag är teknolog

Jag trivs så otroligt bra häruppe. Allting är fantastiskt.

Vi är fortfarande mitt i nollep, som pågår fram till söndag, sedan drar kurserna igång. Vi teknologer kunde dock inte hålla oss ifårn våra matteböcker, så vi har tjuvstartat lite. Matte några timmar varje dag, och det är så roligt! Jag har verkligen saknat det.
Schemat är fullspäckat, allt ifrån hurtigglutt, caps, dirty dancing, hajk, drakphaest och sittningar. Ett rollspel pågår där nollorna befinner sig längst ner i rangordningen och över kommer phösarna, överphösarna (öph) och adel/generalen. Kan man samla plus och minus från dessa på sin nollebricka, det fina blingblinget jag har runt halsen 24/7.




Jag har samlat 11 plus, varav ett i silver från öph.


Detta är vad mina plus står för. Kan man se vad det står?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst kan jag se vad det står!
Sandra är:
Söt
arbetsmyra
nitisk
duktig
rättvisetänkande
astronomstuderande

Anonym sa...

Och snart hälsar Anders Hagström på dig! :D